loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نوبهار جان و دل: جملات قصار درباره حج از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

ناشر انقلاب اسلامی

سخنران سید علی خامنه ای

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 101

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 20046 10003022
2,000 1,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب حاوی هفتاد و هفت عبارت برگزیده از پیامها و بیانات معظّمٌ له در موضوع حج در طول سالهای 1368 تا 1388 می باشد.
اهمیّت حج، اغتنام فرصتی استثنایی، اهمیّت برائت از مشرکان، وحدت مسلمین، خودداری از تبدیل فرصت حج به امور تجاری و بازرگانی و توصیه به خودسازی معنوی از جمله محورهای این عبارات می باشد.

در حج، در مدینه و مکّه، در اُحد و منی و حرا، در این سرزمین که قدم مبارک رسول اکرم (ص) و اصحاب کرامش بر آن نهاده شده و شاهد آن رنجها و در به دری ها و مبارزات و خون دلها بوده و در قدم به قدم سرزمین وحی و جهاد و قرآن و سنّت، در آن گذشته ها به تدبّر بپردازید؛ خود را با آن پیوند دهید؛ در پرتو آن، راه و جهت را بیابید؛ با تجربه ی آن، نتیجه و سرانجام راه را ببینید؛ و به حول و قوّه ی خدا و با توکّل به او و امید به نصرت او و اعتماد به توانایی خود، در آن راه و به سمت آن هدف قدم گذارید؛ «وَ الله مَعَکُمْ وَ لَنْ یَتِرَکُمْ أَعْمالَکُم».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما