loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قدرت نرم: ابزارهای موفقیت در سیاست بین الملل

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 20264 10003022
144,000 129,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر در پنج فصل تنظیم شده و در انتهای هر فصل یادداشت های آن آمده است.
فصل اول این کتاب با بحث ماهیت متغیر قدرت آغاز می شود که بررسی مفهوم قدرت، منابع قدرت و تبدیل منابع به قدرت تحقق یافته از بحث های اولیه این فصل است؛ نویسنده سپس به قدرت نرم می پردازد و با ارائه تعریفی از قدرت نرم تلاش می کند عناصر و ارکان اصلی در این مفهوم را باز شناسی کند.
در آغاز فصل دوم کتاب با نام«منابع قدرت نرم آمریکا» جذابیت های آمریکا و شاخص های دیگر اجتماعی مطرح شده است.
نویسنده در فصل سوم با نام«قدرت نرم دیگران» به بررسی و تحلیل قدرت نرم دیگران از قبیل اتحاد جماهیر شوروی سابق، اروپا، آسیا و بازیگران غیر حکومتی پرداخته است که به نظر نویسنده حکومت های دیگر مجبورند تا صحنه باز ی را با بازیگرانی که قادر به بهره برداری از قدرت نرم هستند به اشتراک بگذارند.
در فصل چهارم با سرفصل«به کارگیری صحیح قدرت نرم» نویسنده بر شیوه ها و روش های به کارگیری قدرت نرم متمرکز می شود.
آخرین فصل کتاب یعنی فصل پنجم آن با نام«قدرت نرم و سیاست خارجی آمریکا» آغاز می شود که هزینه های توجه به قدرت نرم، امپراطوری آمریکا و ابعاد کارکردها و نقش آنها، دیگاه ها کاپلان و کریستون و تعارض های آنها با موضوع قدرت نرم و دیپلماسی عمومی از جمله عناوین مورد بحث در این فصل به شمار می آید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما