loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آوای سرباز

زندگی نامه جانباز شیمیایی صادق روشنی

ناشر عماد فردا

نویسنده سید محمد میر موسوی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 144

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 20366 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
6,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«آوای سرباز» روایت یک رزمنده شیمیایی به نام صادق روشنی است که در جنگ تحمیلی دچار آسیب شده و پس از ان برای درمان به اروپا مراجعه می کند. در اروپا برای وی اتفاقاتی رخ می دهد که در نهایت وی در مان نشده و به کشور باز می گردد.

کتاب آوای سرباز، با زبانی ساده به بیان داستان زندگی این جانباز شیمیایی می پردازد. این کتاب در نهایت سادگی نوشته شده و به صورت مستقیم و راحت اطلاعات و مطالب را در اختیار خواننده قرار می دهد.

خاطرات حضور صادق روشنی در جبهه های غرب و جنوب، عملیات والفجر 4 و اعزام به کشورهای سوئیس و آلمان برای مداوا و حضور در حج تمتع و سفر به سوریه و لبنان بخشهای از این کتاب را تشکیل می دهد.

هنوز چند قدمی از چادرها فاصله نگرفته بودیم که هواپیما با صدای هولناکش به بالای سرمان رسید. سریع خیز رفتیم. همین که سرمان را بلند کردیم، دیدیم از زیر هواپیما یک کپسول بزرگ خارج شد و قبل از این که به زمین برسد، درهوا منفجر شد. دود سفیدی در اطراف پخش شد. یک دفعه بوی بد و تلخی در فضا پیچید. چشم ها پر از اشک شد و سوزش در امد. انگار آتش سوزانی وارد گلو شده بود و گلو و حنجره را می سوزاند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما