loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حجاب چرا؟

4.2 (4)

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده امین کشوری

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 180

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب حجاب چرا ؟، اثر امین کشوری است به چاپ انتشارات بوستان کتاب قم.
حجاب یکی از احکام اسلامی است که به کارگیری و رعایت آن ضامن سلامت فردی و اجتماعی خواهد بود.
با بررسی تاریخ و سرگذشت تمدن های گذشته درمی یابیم که اقوام گذشته نیز حفظ حجاب در میان مردم (خصوصاً زنان) رواج داشته و افراد جامعه آن را پذیرفته و رعایت می کرده اند.
اما در عصر حاضر که همه آن را به عنوان عصر پیشرفت و تکنولوژی و شکوفایی علم و تمدن می نامند، مخالفت های عجیبی با این حکم الهی و فطری صورت می گیرد.
کشورهای غربی که همگی داعیه ی فرهنگ و آزادی دارند با تصویب قوانین سخت گیرانه، مانع از حضور دانش آموزان و دانش جویان محجبه در دانش گاه ها شده و سعی دارند تا فعالیت های آن ها را محدود کنند.
در این میان، پاسخ به این سوال که "فلسفه ی حجاب چیست؟" و هم چنین، ارائه ی پاسخ های مناسب در مقابل شبهاتی که دشمنان اسلام در باره ی ضرورت حجاب مطرح می کنند، لازم ضروری است.
کتاب «حجاب چرا؟»، به طرح کلی شبهاتی درباره حجاب پرداخته و با رویکردی دینی، سعی در ارایه پاسخ های مناسب به شبهات مذکور را دارد.
کتاب حجاب چرا، برگزیده نخستین جشنواره ملی حدیث حیا در سال 1390 نیز شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما