loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

250 بازی 5 دقیقه ای با بچه ها، در خانه و مهد و مدرسه

ناشر قدیانی

نویسنده پترا راین هارد

مترجم اکبر قندی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 320

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 20470 10003022
125,000 118,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «250 بازی 5 دقیقه ای با بچه ها در خانه و مهد و مدرسه» شامل بازی های حرکتی، مهارتی و بازی هایی برای بهبود تعاون و همکاری بین کودکان است که اوقات فراغت کودکان را پر کرده و قدرت یادگیری آن ها را بالا می برد. این کتاب نوشته پترا راین هارد است و با ترجمه اکبر قندی در انتشارات قدیانی منتشر شده است.

نویسنده پترا راین هارد در این کتاب با توجه به این که بچه های هم سن و سال، در روند رشد خود تفاوت های زیادی را نشان می دهند، رعایت رده بندی سنی را الزامی نمی داند.

در بخشی از پیشگفتار کتاب 250 بازی 5 دقیقه ای با بچه ها در خانه و مهد و مدرسه می خوانیم:
«بازی های پنج دقیقه ای را بدون اینکه به مقدمات طولانی، وسایل پرهزینه و یا توضیحات خسته کننده نیازی باشد، می توان انجام داد. در بازی های این مجموعه همان قدر که اشتیاق ذاتی کودکان به جنب و جوش در نظر گرفته می شود، به نیاز آن ها برای داشتن فرصت هایی که بتوانند با آرامش فکر کنند هم توجه دارد ولی از همه مهم تر اینکه بچه ها بازی دسته جمعی را دوست دارند و از انجام آن ها لذت می برند...»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما