loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فرزند پروری در عصر رسانه

ناشر همشهری

نویسنده گلوریا دی گاتانو

مترجم محمدرضا رستمی | فروغ ادریسی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 274

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب «فرزندپروری در عصر رسانه» در هشت فصل تدوین شده که فصل های اول و دوم با عناوین «چالش های فرزندپروری امروزی» و «اصلاح هویت فرزندپروری» ارائه شده و در پنج فصل بعدی نیز به پنج نیاز اساسی فرزندپروری شامل داشتن یک ارتباط عاشقانه والد - فرزندی، برخوردار شدن از یک زندگی غنی درونی، تصویرسازی یا تخیل، بیان خلاقانه و همکاری و مشارکت شیوه ای برای ارتباط پرداخته شده است و این کتاب با فصل «پیش به سوی فرهنگی خودساخته» پایان می یابد.

گلوریا دی گاتانو در کتاب «فرزندپروری در عصر رسانه» نشان می دهد چگونه با جرأت و لذت بیشتری زندگی کنیم و فعالیت های خلاقانه را در موقعیت های روزانه خود بگنجانیم؛ به طوری که با انجام دادن چنین کاری می توانیم بر ارزش های تصنعی که فرهنگ ما را تحت تأثیر قرار داده اند فائق آمده و عملکرد خود را به عنوان پدر یا مادر بازسازی کنیم و به فرزندان کمک کنیم تا همانند انسان های سالم و خلاق رشد کنند.

مولف در برشمردن چالش های فرزندپروری امروز به مواردی نظیر «ارتباط جهانی، رفتار و نگرش ها را به طور بی سابقه ای تحت تأثیر قرار می دهد»، «تضعیف استانداردهای اجتماع از طریق انتخاب همزمان موسسات اجتماعی»، «شرکت ها با هدف تضعیف اقتدار و مسئولیت والدین، به طور اختصاصی برای فرزندان و با توجه به آسیب پذیر بودن آنها، تبلیغات خود را انجام می دهند»، «کمبود اطلاعات مناسب و کافی و نیز الگویی از اطلاعات گمراه کننده، والدین را در شرایط ناآگاهی، گیجی و عدم اطمینان قرار می دهد» اشاره کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما