loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ساکنان بهشت: ازدواج

ناشر تلاوت آرامش

نویسنده نعیمه اسلاملو

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 107

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 20532 10003022
10,000 9,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب شامل سه فصل است؛ فصل اول با نام دو نیمه هم، فصلی است به اختصار برگرفته از آیات قرآن کریم، احادیث و سخن اندیشمندان اسلامی که در آن؛ می آموزیم چطور بر مدار دین مبین اسلام به اتفاق زیبای ازدواج بیاندیشیم؛ و چطور همسفری انتخاب کنیم که به راستی نیمه دیگر روح و جسم و ایمانمان باشد. به امید اینکه تمام همسران، نیمه ی تکمیل کننده یکدیگر باشند.
فصل دوم با نام کلبه مهر که با مروری بر آیات و روایات می آموزیم که چطور انتخاب کنیم. رفتار کنیم و زندگی کنیم تا زیر یک سقف به آرامش برسیم. آرامشی که میوه ی ایمان و یقین است.
آرامشی که زیر یک سقف آسمانی توحید، در کنار همسر و فرزندانمان به دست می آید. و فصل سوم با نام بهترین ظهور که پاسخی است برای این پرسش که: مدتهاست مسیر تعادل و راه صحیح را گم کرده ایم و در گیرودار اجبارهای زمان و محیط و بر مبنای عادت های اجتماعی تصمیم می گیریم و گاهی قضاوت می کنیم اما به راستی، پاسخ واقعی کدام است؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما