loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دایره المعارف صحابه پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله (دوره هفت جلدی)

1 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 20543 10003022
1,260,000 1,197,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب دایره المعارف صحابه پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله (دوره هفت جلدی)، نوشته جمعی از نویسندگان است و توسط عبدالرضا عسگری وادقانی گردآوری شده است. این کتاب توسط محمدهادی یوسفی غروی تصحیح شده و با همکاری پژوهشکده علمی کاربردی باقرالعلوم (ع) در انتشارات بین الملل منتشر شده است.

یکی از زمینه های دفاع از تشیّع، نوشتن درباره صحابه است و از آنجایی که شیعه عمدتاً درباره اهل بیت علیهم السلام قلم فرسایی می کند و دغدغه بسیاری در این خصوص دارد از این رو برخی از مسلمانان مسئله «پیروی از صحابه» را عنوان کرده و به شیعیان درخصوص عدم توجه به صحابه خرده گرفته و می گویند که شیعه فقط به اهل بیت (ع) اهتمام و اکتفا دارد بنابراین این موضوع نیازمند پاسخی مناسب بود تا زمینه مغالطه آنها را فراهم نیاورد.

جلد اول مجموعه 7 جلدی «دایرةالمعارف صحابه پیامبر اعظم(ص)» به صحابه بنی هاشم از جمله اهل بیت پیامبر (ص) اختصاص دارد و مابقی صحابه براساس حروف الفبا تنظیم شده است.

این مجموعه در عین اینکه مستند است کاملاً علمی و پژوهشی است و جنبه تحقیقی و پژوهشی دارد که بر ارزش و اهمیت آن می افزاید. بنابراین مهارت بسیاری می خواهد که یک اثر در عین اینکه تاریخی است بتواند مبلّغ و ترویج کننده معارف اسلام هم باشد.

کتاب دایره المعارف صحابه پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله (دوره هفت جلدی)، همانند «بحارالانوار» و سایر کتب حدیثی، صرفاً یک اثر حدیثی نخواهد بود بلکه به عنوان یک اثر تبلیغی و ترویجی در تاریخ اسلام شمرده می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما