loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دنیای جاسوسی: جاسوس و جاسوسی از ابتدا تاکنون

سیری در دنیای جاسوسی - از جاسوسان مشهور جهان باستان تا شیوه های نوین شناسایی و گردآوری الکترونیک اطلاعات

ناشر پیام آزادی

نویسنده ریچارد پلات

مترجم قاسم قالیباف

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 72

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 20791 10003022
90,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

انتشارات پیام آزادی با هدف آشنایی اجمالی نوجوانان و جوانان میهن اسلامیمان با حربه های جاسوسی و شیوه های نوین و اغوا کننده ی کشاندن آنان به این دنیای پررمز وراز ، اقدام به انتشار این اثر کرده است.
از جمله مطالبی که در کتاب «دنیای جاسوسی» به آن پرداخته شده است عبارتند از: انواع جاسوسی، جعبه ابزار سری، دیدن اشیای نامرئی، دستگاه های شنود و روش های استراق سمع، دریافت پیام، ارسال پیام سری، جانوران جاسوس، پیام های سری، کدها و رمزهای کلیددار، رمزگشایی و تفسیر پیام های سری، جاسازی و پنهان کاری، جاسوسی در زمان جنگ، داستان پوششی، مأموران مخفی، جاسوس دو جانبه و جاسوس پناهنده، سلاح های سری، جنگ سرد، سیاست گذاری جاسوسی، سازمان های سری، محافظت از اطلاعات شغلی، جاسوسی صنعتی، ضد اطلاعات، جاسوس گیری، جاسوسی بدون استفاده از جاسوس، جاسوسی در دنیای مدرن امروز، آلبوم جاسوسان مشهور و …

به دنیای برخی از مرموزترین جاسوس های جهان سرک بکشید. آن ها برای جاسوسی های بسیار مهم خود از چه ابزار های پیدا و پنهانی بهره می بردند که اغلب به دام نمی افتاد و همواره موفق عمل می کردند؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما