loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دنیای روبات ها

5 (1)

ناشر پیام کتاب

نویسنده راجر بریجمن

مترجم نسیم علیزاده اهدایی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 75

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب دنیای روبات ها در ابتدا به معرفی سرآغاز علم روباتیک و هوش مصنوعی، روبات های اولیه و انواع آن می پردازد. سپس نقش رو به گسترش روبات ها در زمینه های مختلفی از جمله: صنعت، کلاس درس، ورزش، آزمایشگاه ها و پزشکی، خانه، رانندگی و پرواز، هنر و ... را بررسی می نماید. روبات انسان نما و آینده ی روبات ها موضوع دیگریست که در مورد آن توضیحاتی وجود دارد. در آخر، خط سیر زمانی تاریخ دانش روباتیک و روبات های ساخته شده توسط دانشمندان کشورمان مورد بحث واقع شده است.
کتاب مشتمل بر تصاویر رنگی زیادی می باشد که به درک بهتر موضوع مورد بحث کمک فراوان می نماید

روبات واقعی دستگاهی است که بدون کمک انسان قادر به حرکت باشد و کارهای مختلفی را انجام دهد. روبات ها الزاماً شبیه انسان نیستند و می توان گفت هنوز تا اختراع دستگاهی که از حیث ظاهر و رفتار دقیقاً مانند انسان باشد، راهی طولانی در پیش است. در پیرامون ما دستگاه هایی وجود دارد که از راه دور کنترل می شوند اما روبات واقعی نیستند زیرا کنترل آن ها به دست انسان صورت می گیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما