loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مجموعه آثار سید غلامرضا سعیدی 5: خطر صهیونیزم برای جهان اسلام

ناشر کلبه شروق

مترجم سید غلامرضا سعیدی

مستندساز سید هادی خسروشاهی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 488

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

استاد سید غلامرضا سعیدی از سال 1320ش طی مقالات و آثاری که در جراید یا به طور مستقل منتشر می کرد، همواره در دفاع از حقوق تضییع شده ملت های مسلمان و سرزمین های اشغال شده آنان آگاهانه و فعالانه می کوشید.

مقالات وی در مجله وزین «آئین اسلام» و سپس در هفته نامه «ندای حق» و بعد در هفته نامه «وظیفه» و. . . در دفاع از مسلمانان هند، کشمیر ، فلسطین ، الجزایر و... شاید از قلیل مقالاتی بود که در نیم قرن پیش از سوی نویسندگان اسلامی برای بیداری و هوشیاری مردم ایران انتشار یافت.

مجموعه ای از این مقالات درباره مسلمانان کشمیر، حیدرآباد و فلسطین تحت عناوین مختلف «متجاوز کیست؟»، «مسئله کشمیر و حیدرآباد»، «الجزایر پیروز»، «خطر جهود» و «فریاد فلسطین» به شکل رساله های مستقلی از سال 1326ش به بعد بارها و بارها از سوی ایشان منتشر شده اند.

یکی از مهم ترین این آثار کتاب پیش رو است که بخشی از مقالات آن توسط استاد سعیدی نخست در مجله «آئین اسلام» و سپس هفته نامه «ندای حق» انتشار یافته بود و بعدها در سال 1335ش از سوی مؤسسه انتشارات محمدی در تهران به دست چاپ سپرده شد.

استاد سعیدی در این کتاب با لحن تند و کاملاً افشاگرانه و منتقدانه به بررسی اهداف صهیونیسم جهانی و نقش جهودان هوادار آن در ایران می پردازد و با شجاعت خاص خود آن را منتشر می کند. مطالعه مقدمه خود استاد سعیدی می تواند فریاد دادخواهی وی در قبال مظالم صهیونیسم در جهان اسلام و ایران را نشان دهد. همان طور که کتاب بعدی وی «فریاد فلسطین» چگونگی مظلومیت مضاعف مردم مسلمان این سرزمین اشغال شده را فریاد می کشد!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما