loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دایره المعارف جهان کودک

(ده جلد در یک مجلد)

4.3 (3)

ناشر پیام آزادی

نویسنده شارلوت ایوانس | تارا بنسون | آنجلا هلروید

مترجم قاسم کریمی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 520

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

طرح طبقه بندی اطلاعات و دانسته های علمی برای گروه های سنی مختلف، امروزه یکی از اساسی ترین اصول آموزشی محسوب می شود. بی گمان دانسته ها و باورهای علمی کودک، دارای ویژگی خاصی است که محدوده آن را از دانستنی های علمی گروه های سنی دیگر متمایز می سازد. شناخت کودک و ابزارهای مختلف علمی که بتواند کودک را در یافته های علمی و فراگیری آموزش او یاری نماید، یکی از مهم ترین اهداف آموزشی و پرورشی کودکان محسوب میشود. دایرة المعارف جهان کودک با درک این واقعیت و عنایت خاص به این موضوع، سعی کرده است با کمک عده ای از متخصصین علوم مختلف مجموعه ای متناسب با اندوخته های علمی کودکان فراهم آورد. وجود 2500 تصویر رنگی در این مجموعه، با در نظر گرفتن سلیقه و ذوق لطیف کودکان، سعی نموده است تا اشتیاق کودکان را به مطالعه افزایش دهد و آنان برای یادگیری بیشتر فکر خود را به کار گیرند. عنوان ها و کارهای علمی به دقت و با نقش ویژه ای طراحی شده است تا یادگیری کودکان از هر موضوعی را گسترش دهد.
این دایرة المعارف از نظر آگاهی دادن و تأثیر گذاری و نیز جامع بودن مباحث بی نظیر است. دایرة المعارف کاملی است که برای کودکان سال های اولیه دبستان نوشته شده است. از جهان تا ماشین ها، از گیاهان تا مردم و سرزمین. دایرة المعارف جهان کودک مستقیماً با کودکان صحبت می کند، آن ها را با کشفیات علمی آشنا کرده و به آن ها کمک می کند تا دنیای خود را بهتر بشناسند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما