loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دانشنامه بزرگ کودک و نوجوان

هشت جلد در یک مجلد (دوره هشت جلدی)

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

تنوع مطالب علمی و اطلاعات عمومی موجود در «دانشنامه بزرگ کودک و نوجوان»، این مجموعه را به مرجعی مفید و جذاب برای کودکان و نوجوانان تبدیل نموده است. 3000 عکس و تصویر تمام رنگی و مهیج به علاوه نمونه جدول ها ونمودارها از هر جهت به عناوین این کتاب جلوه بخشیده اند. فراوانی عکس ها و نقاشی های زیبا نیز از عوامل استقبال بچه ها از این مجموعه است و خواندن کتاب را آسان و کودکان و نوجوانان را تشویق می کند تا بر مهارت خواندن خویش بیفزایند و دامنه ی فراگیری لغات خود را گسترش دهند. بیش از 200 مدخل اصلی پیرامون موضوعاتی از قبیل: «کره زمین و فضا»، «جهان طبیعت»، «حشرات و عنکبوت ها»، «پستانداران»، «بدن انسان وغذا»، «جهان ما»، «مردم سرزمین ها»، «علم وفن آوری»، «کشاورزی» و «مردم و سرزمین ها» از این کتاب یک مرجع مقدماتی بسیار مطلوب ساخته است.

خفاش پستاندار پرنده ای است که پوستش خزدار است و بال هایش از پوست چرمی نازک ساخته شده. این پوست مانند پارچه ای که روی میله های چتر دوخته شده، روی انگشتان خفاش کشیده شده است. خفاش ها در تمامی نقاط دنیا زندگی می کنند ولی ما غالباً آنها را هنگام پرواز نمی بینیم. اکثر خفاش ها، روزها خود را وارونه آویزان می کنند و می خوابند. آنها هنگام شب به شکار می پردازند. خفاش های کوچک، موش ها و پشه ها را می خورند. نوع بزرگ تر آنها گیاه خوارند و به روباه های پرنده معروف اند؛ زیرا چهره هایی شبیه به روباه دارند. آنها از موز و شهد گیاهان تغذیه می کنند...
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما