loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

14 قصه 14 معصوم (14 جلد در یک مجلد)

4.7 (3)

ناشر قدیانی

نویسنده حسین فتاحی

تصویرگر محمدرضا دادگر

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 436

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 21218 10003022
95,000 90,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این مجموعه کتاب ها که برای گروه سنی کودک و نوجوان نوشته شده اند در چهارده جلد جداگانه منتشر شده اند. کتاب هایی که هر یک گویای زندگی یکی از ائمه اطهار هستند و تالیف آن ها را حسین فتاحی و تصویرگری آن را هم محمد رضا دادگر برعهده داشته است.

"14 قصه، 14 معصوم" عنوانی است که در کنار نام یکی از ائمه اطهار و معصومین بر جلد هر یک از این کتاب ها جای گرفته و مخاطبان کم سن و سال این کتاب ها را به مطالعه بخشی از زندگی بزرگان دین اسلام دعوت می کند. داستان اولین جلد از این کتابها با زندگی خاتم الانبیاء، حضرت محمد(ص) آغاز شده و آخرین جلد هم به زندگی امام موعود، حضرت مهدی(ع) اختصاص پیدا کرده است.

عنوان کتاب های این مجموعه به ترتیب "14 قصه، 14 معصوم" از حضرت محمد(ص)، امام علی(ع)، حضرت فاطمه(س)، امام حسن(ع)، امام حسین(ع)، امام زین العابدین(ع)، امام محمد باقر(ع)، امام جعفرصادق(ع)، امام موسی کاظم(ع)، امام رضا(ع)، امام محمد تقی(ع)، امام علی النقی(ع)، امام حسن عسگری(ع) و امام مهدی(ع) است.

از بارزترین ویژگی های این داستان ها می توان به زبان ساده ای اشاره کرد که در آنها به کار رفته و به دلیل همین سادگی، داستان ها برای کودکان دبستانی قابل درک و جذاب شده اند. فتاحی نویسنده این کتاب، ضمن رعایت سندیت وقایع تاریخی هر داستان و ذکر نام دقیق شخصیت ها، مکان ها و تاریخ ها سعی کرده تا جنبه داستانی آثار مورد نظر را هم نادیده نگیرد. از این طریق علاوه بر بازنگری حوادث و شرح زیبایی های زندگی این چهارده معصوم، خواننده به پیگیری هر داستان و مراجعه به کتاب بعدی تشویق می شود.

کتاب 14 قصه، 14 معصوم (14 جلد در یک مجلد)، نوشته حسین فتاحی است و در انتشارات قدیانی منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

شهرام سلیمانی

سلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته. چگونه میتوانم این کتاب را خریداری نمایم ؟ و من الله التوفیق

28 مرداد 1402

سلام
بعد از عضویت سایت از طریق گزینه افزودن به سبد سفارش که در صفحه کتاب هست اقدام به ثبت سفارش کنید.

ربیعی

سلام خسته نباشید
این کتاب موجود هست ؟

3 مرداد 1401

سلام. ثبت سفارش بدون واریز وجه انجام بدید. پس از بررسی، موجودی کتاب خدمت شما اعلام میشود

مرضیه کشاورز

فوق العاده اس این کتاب...

29 اسفند 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما