loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جای پای جلال

ناشر سوره مهر

نویسنده مهدی قزلی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 316

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 21280 10003022
60,000 57,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نویسنده این کتاب برای فراهم کردن محتوای آن به شهرهایی که جلال آل احمد به آنها سفر کرده و در موردشان تک نگاری کرده و جستجوی آل احمد در آنها را خلق کرده است، رفته است.

پشت جلد این کتاب آمده است:
«فکر می کردم که چرا این کار را قبول کردم. جلال پنجاه، شصت سال پیش چنین کاری کرده بود. آن موقع بخش های وسیعی از کشور ما دست نخورده باقی مانده بود. ضریب نفوذ رادیو و تلویزیون و مطبوعات آن قدر کم بود که آدم های هر شهر و دیار با آدم های شهر کناری تفاوت های مخصوص به خودشان را داشتند و البته هویت خودشان را. حال به مدد رسانه های فراگیر، آدم ها یکسان سازی شده اند. وانگهی، این نیم قرن فاصله به اندازه ده تاریخ تمدن پیشرفت تکنولوژیک در دل خودش داشته است. از همه مهمتر اینکه، در این کشور اتفاقی مهم چون انقلاب اسلامی رخ داده است. جلال در اوج قدرت پهلوی دوم در کشور می چرخید و من در زمان اقتدار جمهوری اسلامی. این تفاوت ها فکرم را مشغول خودش کرده بود. با همین فکرها قم را رد کردیم و سپس کاشان، اردستان و در تاریکی نائین، اردکان، میبد و شهرهای دیگر مسیر را.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما