loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کلیات علوم اسلامی: منطق - فلسفه - کلام - عرفان - اصول فقه - حکمت عملی

سه جلد در یک مجلد

ناشر صدرا

نویسنده مرتضی مطهری

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 423

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 21285 10003022
139,000 132,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

از جمله مسایل جامعه امروزی ما دوری نسل جوان از معارف اسلامی است. و آن که این مشکل را بهتر از همه احساس کرده و بیتابانه در پی رفع آن است همین نسل جوان می باشد. تنها کسانی می توانند به این نیاز جامعه به درستی پاسخ گویند که از یک سو خود فرهنگ اسلامی را از سرچشمه های اصیل آن فرا گرفته باشند و از سوی دیگر به زبان زمان خویش سخن بگویند و حال و هوای روزگار نسل جوان را درک کنند.
مجموعه کلیات علوم اسلامی که پس از شهادت آن استاد به چاپ رسید، از قبیل همین آثار است.این مجموعه را استاد برای جوانانی نوشت که نخستین قدم را در راه آشنایی با معارف اسلامی برداشته اند و همه سعی او، این بود که در این سلسله سادگی و اختصار را در عین صحت، اساس قرار دهد و راه را برای ورود آنان به فضای روح پرور فرهنگ اسلامی باز کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

امین نجفی دورباش

کتاب بسیار خوبی برای آشنایی اجمالی و کلی با علوم اسلامی!

10 مهر 1401

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما