loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ارتباطات بحران (تبدیل بحران به فرصت)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 21380 10003022
168,000 151,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در کتاب حاضر، در باب استفاده از بحران به عنوان فرصتی برای احیا، بازسازی و درس گرفتن از اشتباه های گذشته بحث شده است. این نوشتار، با هدف بررسی تجارب علمی سازمان های مختلف در زمینه مواجهه با بحران با رویکردی تاکتیکی و سازمانی تدوین شده و مشتمل بر سه بخش و دوازده فصل است. در بخش اوّل کتاب، مفهوم ارتباطات بحران تجزیه و تحلیل شده و مواردی همچون مدیریت شرایط عدم قطعیت، ارتباطات اثربخش بحران و رهبری این ارتباطات مطالعه گردیده است. در بخش بعدی، نگارندگان نمونه هایی عملی در مواجهه با بحران را شرح داده و ارزیابی نحوه عملکرد ارتباط گران بحران را به مخاطب سپرده و خواسته اند در مورد کارایی ارتباطات بحران در هر کدام از سازمان های مورد بحث قضاوت کنند. بخش سوم کتاب، به بررسی دو مفهوم «ارتباطات مخاطره» و «اخلاقیات ارتباطات» اختصاص دارد و نویسندگان در کنار ارائه چند رهیافت مفهومی و نظری به ذکر مصادیق و تجارب عملی مرتبط با آن ها پرداخته و بر چگونگی تبدیل بحران به فرصت تأکید کرده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما