loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سرمشق های زندگی

خوشنویسی 40 آیه از آیات مورد توجه امام خامنه ای با خط معلی؛ به همراه نکاتی دلنشین از کلام زیبای ایشان

5 (1)

ناشر رسول آفتاب

سخنران سید علی خامنه ای

خوشنویس سیدمحمد زاهدی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 86

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 21582 10003022
18,000 16,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

خطاط و پدیدآورنده این کتاب درباره اثرش چنین توضیح می دهد:
این کتاب حاوی ۴۰ آیه شریفه از قرآن کریم بوده که با خط معلی خطاطی شده است.

ایده و هدف از تهیه و انتشار این کتاب مطالبه ای است که در بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) در در دیدار شرکت کنندگان نوزدهمین دوره مسابقات قرآن ( ۸۱/۷/۱۶) مطرح شده است.

متن بیانات:
(بحث حک کردن برخی از مفاهیم قرآنی به صورت خود آیه در ذهنها مطرح می شود؛ مثلاً «لها ما کسبت و علیها مااکتسبت» یا «کلّ نفس بما کسبت رهینه»، یا «انّما اموالکم و اولادکم فتنه». اگر مفاهیم قرآن به این شکل در ذهنها حک شود، کاربردی هم می شود. فرض بفرمایید، خیلی از مردم ما در جاهایی به این نکته تمسک می کنند که «دروغ مصلحت آمیز، به از راست فتنه انگیز» است؛ کأنه آیه ی قرآن نازل شده است. یا مثلاً «همنشین تو از توبه باید». لازم است که ما مثلاً دو هزار یا پنج هزار مفهوم قرآنی را که می تواند سرمشق زندگی و سر مشق ذهن مردم باشد و آنها را به استنتاجی برساند، جدا کنیم تا برای آنها کاربردی شود.)

به همین جهت به ذهنم رسید آیاتی که در بیانات امام خامنه ای (مدظله العالی) مورد تاکید قرار گرفته رو با خط معلی خطاطی و در قالب کتابی جهت استفاده عموم و همچنین طراحان مذهبی آماده کنم.

در واقع این کتاب شامل دو قسمت بوده که در یک صفحه متن بیانات امام خامنه ای عزیز درباره آیه و در صفحه دیگر خطاطی آیه قرار دارد که امیدوارم از این کتاب در همه ماه ها استفاده نمایید تا به تعبیر حضرت آقا مفاهیم قرآنی در زندگی همه ما سرمشق باشد. ان شاء الله تعالی… .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما