loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پدیده هرزه نگاری و مستهجن پردازی در جهان معاصر (معرفی و راه های مبارزه فردی و اجماعی با این پدیده)

مجموعه مقالات

5 (1)

ناشر هلال

نویسنده موسسه فرهنگی موعود عصر (عج)

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 200

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 21734 10003022
100,000 95,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این اثر که مجموعه مقالاتی را درباره ی موضوع هرزه نگاری و مستهجن پردازی در برمی گیرد، مجموعه ی کاملی از تاریخچه ی هرزه نگاری، علل و عوامل به وجود آمدن آن، پیامدهای هرزه نگاری در زندگی فردی و اجتماعی در ایران و جهان، راه های جلوگیری از اثرات شوم هرزه نگاری و ... است.

در این کتاب، از سه دیدگاه «فرهنگی، اجتماعی»، «پزشکی» و «دینی» به موضوع هرزه نگاری پرداخته شده است. همچنین راه کارهای مقابله با اثرات هرزه نگاری و راه های جلوگیری از مبتلا شدن به این پدیده ی شوم اجتماعی نیز بیان شده است.

در مقدمه ی ناشر آمده است:
«پوشیده نیست که این پدیده، وجوه بسیاری از مناسبات و معاملات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حتّی امنیتی ساکنان زمین و به ویژه ساکنان شرق اسلامی را مبتلای به بحران و آلوده به ناهنجاری رفتاری، در مقیاس خرد و کلان ساخته است.

وجود نوعی پرهیز و تحفّظ (محافظه کاری) در وقت گفت و گو و بررسی این پدیده، یعنی «هرزه نگاری و مستهجن پردازی» در میان مسئولان و مدیران تصمیم گیرنده ی کشوری، در سطح کلان و خانواده ها، در سطح خرد، سبب شده تا این بیماری با گذار از مراتب ابتدایی، در شکل یک بحران خود را بنماید و باعث آن شود تا بسیاری از فرصت ها برای کنترل و اصلاح گری از بین برود. اثر حاضر پیش درآمدی در شناسایی وجوه مختلف این پدیده است و تذکاری برای توجّه جدّی به آن.»

واکنش خواننده پس از پایان کتاب: از ابعاد گسترده و عمیق این ماجرا به طور کامل به وحشت می افتید و برای نجات آنانی که درگیر آن هستند، خود را به آب و آتش خواهید زد!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما