loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

درسنامه فقه 3: گزیده العروه الوثقی و تحریرالوسیله

3 (2)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 21746 10003022
46,000 41,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر جلد سوم از درسنامه فقه است و با عنوان گزیده العروه الوثقی و تحریرالوسیله می باشد. این کتاب نوشته محمدحسین فلاح زاده است و در انتشارات هاجر (وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران) به چاپ رسیده است.

جلد سوم از درسنامه فقه تحقیقی غیراستدلالی بر «مباحث فقهی» است. در این نوشتار احکام شرعی مانند: اجتهاد و تقلید و طهارت مانند وضو، غسل و تیمم، احکام نماز جمعه و جماعت، احکام اعتکاف، احکام خمس و انفال، احکام امر به معروف و نهی از منکر و دفاع (جنگ) به صورت سئوال و جواب آموزش داده شده است. نگارنده به صورت درس به درس به تبیین احکام فقهی پرداخته تا مورد استفاده طلاب حوزه های علمیه و فقه پژوهان قرار گیرد. توضیحات مباحث فقهی به صورت فتوایی و توضیح المسائل ارائه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما