loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حقوق زنان؛ برابری یا نابرابری؟! - جلد اول

پاسخ به شبهات مسائل زنان

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده سعیده باقری فرد

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 136

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 2178 10003022
20,000 18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در این کتاب 3 فصل دیده می شود که در فصل اول فاطمه بداغی به شبهات اجازه شوهر برای عمل جراحی زن، قتل فرزند توسط پدر، قتل زن توسط شوهر، مهریه زنان، تابعیت زن ایرانی در ازدواج با مرد غیر ایرانی پاسخ می دهد. همچنین در فصل دوم فریبا علاسوند نیز به نقش مردان در مدیریت خانواده ، اختیار طلاق در دست مردان،چند همسری مردان،تفاوت دیه زن با مرد و سنگسار زنان می پردازد.
زهرا آیت اللهی به شبهات زن در قانون اساسی، دخالت شوهر در رفت و آمد زن با خانواده اش، اجازه پدر برای ازدواج دختر، سن مسئولیت کیفری دختران، شهادت زن در دادگاه، مجازات قتل زن توسط مرد، تمکین زن، اختیارات پدر در ازدواج دختر بچه ها، حضانت فرزند توسط مادر، ریاست مرد در خانه، تفاوت ارث زنان با مردان، شوهران و مسکن غیر قابل تحمل برای زنان، مادر و افتتاح حساب بانکی برای فرزند، ولایت پدر بر فرزند، تمکین در مقابل مهریه ، حق زنان در طلاق، دستمزد مادر برای شیر دادن فرزند، حقوق نابرابر زنان با مردان الف) قوانین حمایتی در قانون مدنی، ب) قوانین حمایتی در حقوق کار، د) قوانین حمایتی در حقوق جزا، ه) قوانین حمایت اجتماعی خاص از زنان، و) سایر قوانین حمایتی و جایگاه های مختص به زنان پاسخ داده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما