loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کلیات تعبیر خواب ابن سیرین و دانیال پیغمبر علیه السلام و حضرت امام جعفر صادق علیه السلام

تدوین بر اساس واژگان امروزی

3.8 (4)

ناشر مرسل

نویسنده ابوالفضل حبیش بن ابراهیم تفلیسی

گردآورنده کتاب حسینعلی پورمدنی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 407

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 21975 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
180,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تعبیر خواب به معنای کشف پیام و ترجمه ی یک خواب است. تعبیر خواب را بازتاب واقعیات نیز خوانده اند و برخی معتقدند که بر اساس آن می توان آینده را پیش بینی کرد. تعبیر خواب به صورت های مختلف انجام می گیرد. از انواع آن قرآنی و روایی و روانشناسی است. به نظر بعضی ها اگر خواب، رویای صادقه باشد، تعبیرش خودش است و نیازی به تعبیر نیست. لکن رویای صادقه مخصوص اولیای الهی و انبیاست و به ندرت شامل دیگران می شود. در عین حال خود شخص می فهمد و به قلبش القا می شود که خوابش رویای صادقه بوده و یا اینکه نیاز به تعبیر دارد.
از ویژگی های کتاب حاضر می توان به موارد زیر اشاره کرد:
تمامی واژگان و اصطلاحات قدیمی با ویرایش جدید به واژگان امروزی تبدیل و بر این اساس به ترتیب حروف الفبا دسته بندی شده است.
از طریق ارجاعات لازم و ذکر شماره ی صفحه، خواننده به موضوعات جانبی و مشابه راهنمائی شده و به آسانی به تعبیر خواب مورد نظر دست می یابد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما