loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

الامام المهدی المصلح العالمی المنتظر

ناشر دارالهدی

نویسنده محمدجواد مروجی طبسی

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 216

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

اعتقاد به حضرت مهدی علیه السلام و ظهور آن منجی بشریت و ذخیره الهی اختصاص به مذهب شیعه ندارد؛ بلکه اعتقاد به حضرت ولی عصر و مصلح غیبی را در فضاهای برون از حوزه اعتقادات و فرهنگ تشیع می توان جستجو کرد؛ زیرا اعتقاد به حضرت مهدی علیه السلام در سرتـاسر آفاق زمـانی و مکانی اسلام، کتاب ها و تألیف ها، مسجدها و مدرسه ها میان مشایخ و ااتید حدیث و عالمان گوناگون اهل سنت مفسران و محدثان مورخان و نسابگان رجال نـویـسـان و تراجم نگاران ادیبان و لغویان و عارفان و شاعران، بصورت مبسوط مطرح است.
مجموعه حاضر، با استناد به روایات شیعه و اهل سنت، به بررسی و شناخت حکومت امام زمان (عج)، یاران و دشمنان ایشان، فلسفه غیبت آن حضرت و غیره می پردازد. این کتاب به زبان عربی نگاشته شده است.
کتاب از 9 فصل تشکیل شده است. عناوین فصل های کتاب بدین شرح هستند:
«الفصل الاول: الاعتقاد بالمهدویه»، «الفصل الثانی: ولادة الامام المهدی (عج)»، «الفصل الثالث: سرّ طول العمر»، «الفصل الرالع: فلسفة الغیبة»، «الفصل الخامس: علامات الظهور»، «الفصل السادس: ممیّزات الامام المهدی (عج)»، «الفصل السابع: دولة الامام المهدی (عج)»، «الفصل الثامن: أنصار الامام المهدی (عج)» و «الفصل التاسع: أعداء الامام المهدی (عج)».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما