loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یاران وفادار خورشید (دوره ده جلدی)

ناشر جامعه القرآن الکریم

نویسنده سید حمید موسوی گرمارودی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 160

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

یاران وفادار خورشید نام مجموعه حاضر می باشد که در ده جلد ارائه شده است. موضوع این مجموعه، زندگی نامه و داستان هایی از زندگی صحابه و یاران باوفای پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت علی علیه السلام است که جهت آشنایی کودکان عزیز با سیره و زندگانی این بزرگواران آماده و تقدیم شده است. این مجموعه شامل تصاویر رنگی زیبایی می باشد.
نام و موضوع هر جلد به ترتیب زیراست:
1. نسیم بهشت: به زندگی صحابه پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و مولا علی علیه السلام اویس قرنی اختصاص دارد که چطور عاشق پیامبر بود و پیامبر درباره ی ایشان چه فرمود و سرانجام چطوری جان خود را فدای آرمان مولا علی علیه السلام کرد.
2. دعای مستجاب: به زندگی و اتفاقات فراوانی که در مسیر اسلام پیش روی صحابی بزرگوار عمربن حمق خزاعی، آمده پرداخته و آنها را به تصویر کشیده است.
3. در آرزوی دیدار: این جلد از مجموعه به قضایای زندگی صحابی بزرگوار پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و مولا علی علیه السلام جناب میثم تمار پرداخته است که چطوری در راه اعتلای اسلام تلاش کرد و همینطور در دفاع از ولایت چه شکنجه ها که نکشید و سرانجام به بشارتی که بخاطر وفاداری و حمایت از ولایت به او داده شده بود که همان شهادت بود رسید.
4. خدمتگذار خوبی: این جلد از مجموعه به زندگی جناب قنبر در حیات مولا علی علیه السلام و پس از شهادت ایشان و... پرداخته است.
5. محبوب امام: این مجلد به داستان زندگی پر از غرور و برکت صحابه بزرگوار امام علی علیه السلام جناب جویریة بن مُسَهَّر عبدی، تا شهادت ایشان پرداخته است.
6. مناجات شبانه: این جلد از مجموعه اختصاص داده شده به زندگی صحابی بزرگوار جناب کمیل بن زیاد نخعی
7. یار دیرینه: شماره هفتم این مجموعه می باشد و اختصاص به صحابی بزرگوار جناب مقداد بن عمرو و وقایع مربوط به ایشان دارد.
8. شهید محبت : این شماره از مجموعه فوق به زندگی سراسر افتخار صحابی پیامبر و عاشق و یاور مولا علی علیه السلام جناب حجر بن عدی کندی اختصاص دارد که چطوری به امام خویش ارادت و ایمان داشت.
9. سردار شجاع: این شماره رشادت ها و شجاعت های سردار دلیر و یار باوفای مولا علی علیه السلام جناب مالک اشتر نخعی را به تصویر کشیده و بیان می کند.
10. همراه با حق: آخرین شماره این مجموعه قسمتهایی از زندگی سراسر معرفت و بصیرت صحابی بزرگوار جناب عماربن یاسر را برایمان بازگو می کند که چگونه به حق و حقیقت ایمان داشت و چطور از اعتقادات خود دفاع می کرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما