loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سبک زندگی: زمینه های پذیرش آداب

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 22364 10003022
100,000 90,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مفهوم ادب و واژه های مرتبط مانند ادب، اخلاق و آداب، سبک زندگی و سنت از جمله مباحث مطرح شده در این کتاب است.
فصل دوم اهمیت آداب است که دینداری آداب، ثمره ادب و آشنایی با مفهوم ادب از طریق الگوهای آن مانند الگوهای رفتاری حضرت نوح (ع)، ابراهیم (ع)، موسی (ع)، عیسی (ع) و پیامبر اکرم (ص) طرح بحث می شود.
نقش عقل در پذیرش آداب، نقش اعتقادات در پذیرش آداب، نقش معاشرت و همنشینی در پذیرش آداب از فصول دیگر این کتاب است.
این کتاب در واقع پژوهشی در قلمروی مباحث تربیتی و روانشناختی است که با تلاش دکتر علی حسین زاده به نگارش رسیده است و هدف اصلی آن ارائه سبک زندگی با توجه به بسترهای پذیرش آداب برای نسل جوان و خانواده هاست.
این کتاب سبک زندگی اسلامی را طرح بحث می کند و در واقع چگونگی رفتار بیرونی انسان، نمادی از نوع تفکر و علاقه او است و رفتارها حالات درونی فرد را آشکار می کند. فرد مسلمان آنگاه که در برابر ارزش های اسلامی سر تسلیم فرود می آورد، دیگر نمی تواند هر رفتاری را برای خود انتخاب کند.
رفتارهای ساده و جلوه ظاهری آنها زمانی که یکپارچه در نظر گرفته می شوند سبک زندگی را رقم می زنند، بنابراین پیش نیاز رسیدن به سبک زندگی مطلوب شناخت زمینه های پذیرش آداب است.

نویسنده این کتاب سعی دارد که در این زمینه مطالب بسیار ارزشمندی را در قالب مباحث علمی به مخاطب عرضه کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما