loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نیچه و مسیحیت

ناشر ماهی

نویسنده کارل یاسپرس

مترجم عزت الله فولادوند

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 144

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 22439 10003022
50,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در توضیحات پشت جلد کتاب آمده است:

«هر خواننده عادی نیچه می داند که اخلاق و دین عموما و مسیحیت و شخص عیسی مسیح خصوصا در اندیشه او جنبه محوری دارند. نیچه به لحاظ تربیت و فرهنگ متاثر از مسیحیت و از جهات دیگر از آن بیزار بود، اما همه عمر در برابر شخصیت عظیم عیسی اعجاب می کرد و حیرتی آمیخته به ستایش از آن پیامبر الهی در دل داشت. به عقیده او، به علت سوء تعبیر ارباب دیانات، بویژه سران دین مسیح، از شیوه های پاک و راست اندیشه دینی و متافیزیکی، خلئی در وجدان و آگاهی آدمی پدید آمده که علوم جدید قادر به پر کردن آن نیستند و سلامت تمدن بشری به خطر افتاده است. پیامد تاریخی و مصیبت بار این خلا برآمدن عصر نیهیلیسم یا هیچ انگاری است که به سبب آن در حوزه اخلاق و دین و فلسفه دیگر سنگ روی سنگ بند نیست.
کارل یاسپرس در کتاب حاضر تصویر روشنی از نظریات نیچه در باب مسیحیت و نقاط ضعف و قوت آن ارائه می دهد.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما