loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مسابقات اردویی: ویژه سفرهای راهیان نور

1.5 (2)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 22446 10003022
80,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، شامل سؤالات فراوانی در زمینه های مذهبی، جنگ، تاریخی و غیره می باشد که با توجه به سن، جنسیت و سطح هوش زائرین می تواند مورد استفاده ی مسئولین و راویان محترم اردو های راهیان نور قرار گیرد. جواب تمامی سؤالات در پایین هر صفحه آورده شده است. مجموعه پیش رو، گامی جدید در ایجاد فضای شاد و متنوع در طول سفر راهیان نور به حساب می آید.
این کتاب، مشتمل بر 27 فصل، تحت عناوین ذیل می باشد: نکات کلی و قابل اجرا در مسابقات، سؤالات قرآنی، سؤالات حدیثی، سؤالات عاشورایی، سؤالات معارف دینی جهاد و شهادت، احکام جهاد و شهادت، اولین ها، جغرافیای دفاع مقدس، آمار و اعداد، هنر و ادبیات دفاع مقدس، سؤالات هوش، نام دیگرش چیست، گوش کنید و بگویید او کیست، گوش کنید و بگویید آن چیست، سؤالات اسلحه شناسی، که بود، بگویید کدام است، مشاغل، معما های جنگی، از کیست، سؤالات تستی، سؤالات تاریخی و تقویمی، ترین ها، فرهنگ جبهه، چه نام داشت، بازی با کلمات، سایر مسابقات اردویی.

بخشی از سؤالات فصل اسلحه شناسی:
اولین تانک ساخت وزارت دفاع ایران چه نام دارد و در چه سالی ساخته شد؟
جنگنده اف-5 ساخت کدام کشور است؟
آیا می دانید چرا اسلحه کلاشینکف به این نام نامیده شده است؟
گلوله رسام چیست؟
اولین اسلحه ملی چیست و چه خصوصیاتی دارد؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما