loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بلاغ: تبلیغ در سیره شهدای روحانی

ناشر موسسه روایت سیره شهدا

نویسنده موسسه مطاف عشق

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 104

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 22462 10003022
60,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر از هفت فصل تشکیل شده است. عناوین فصول بدین قرار هستند: «بایسته های تبلیغ»، «رنج تبلیغ»، «تبلیغ، جوانان، نوجوانان»، «تبلیغ رسانه ای»، «تبلیغ بین المللی»، «تبلیغ، اخلاق و عمل» و «احساس وظیفه».
فصل اول، به بیان توصیه هایی از امام خمینی (ره) و آیت الله خامنه ای، در مورد نحوه تبلیغ می پردازد. در فصل دوم، خاطراتی از دوران تبلیغ روحانیون سرشناس، چون آیت الله خامنه ای، بیان شده است. فصل سوم، خاطراتی در مورد جذب کردن جوانان، بحث آزاد داشتن، ایده های جالب، داشتن سعه صدر و غیره را در خود جای داده است. فصل چهارم به بیان اهمیت رسانه و نقش تسهیل کننده آن در تبلیغ می پردازد. در فصل پنجم، لزوم دانستن زبان خارجی و روان شناسی کشور های خارجی در تبلیغ، با ذکر خاطراتی از مبلغین توضیح داده شده است. فصل ششم به بیان ضرورت تهذیب نفس و عمل خالص در امر تبلیغ می پردازد و تأثیر آن در جذب افراد به اسلام را بازگو می نماید و در فصل آخر، ضرورت تبلیغ را بیان می دارد. زیرا دشمنان اسلام با استفاده از ثروت بی پایان و تجربه های فراوان برای القای شبهه در فکر اسلامی و ایمانی مردم، هزاران کتاب و مقاله نوشته اند و خواهند نوشت. وظیفه علماست که با استفاده از تمام ابزار های موجود برای مقابله با این تهاجم به پا خیزند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما