loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سررسید امید (دستاوردهای انقلاب اسلامی)

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

این سر رسید برای سال 1394 شمسی می باشد.
در مقدمه این سالنامه که به همت جمعی از طلاب و فضلای حوزه جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی منتشر می شود آمده است: تجربۀ دو سال انتشار آن هر چند بر تجارب و آموخته های ما افزود و افق های روشنی فرارویمان گشود، اما با این همه، هم چنان بر ضرورت نقد و نظر و استفاده از آرای منتقدان دلسوز و ژرف اندیش، جهت رشد و شکوفایی مستمر آن نیازمندیم.

در سالنامه امید تلاش شده است تا شمه ای از کام یابی های نظام اسلامی روایت شده و از رهگذر آن بر آتش شعله ور خودباوری، غرور ملی و امید به آینده دمیده شود. ایران عزیز در مقطع پس از پیروزی انقلاب اسلامی راه های پر فراز و نشیبی طی کرده و قله های مرتفع بسیاری را فتح کرده است، اما با این همه، خدمات و توفیقات بزرگ آن پوشیده مانده و کاستی های کوچک آن فریاد شده است. بدیهی است که باید با ارائه کارنامۀ عملکرد نظام اسلامی و تاباندن نور بر ظلمات جهل به دفاع از حقیقت پرداخت که این مرکز به سهم خود چنین رویکردی را دنبال می کند.

ترتیب مطالب روزهای هفته این سالنامه عبارتند از: شنبه ها به بیانات امام خمینی (قدس سره) با عنوان (حقیقت همیشه زنده) و مقام معظم رهبری (مدظله) با عنوان (خورشید روشنی بخش) اختصاص یافته است که مجموعا 52 مورد می شود. یکشنبه ها و دوشنبه ها با عنوان (خدمات و توفیقات) به معرفی دستاوردهای نظام اسلامی در حوزه های مختلف می پردازد و مجموعا 104 مورد را شامل می شود. سه شنبه ها با عنوان (انوار درخشان) به معرفی نفرات برتر قرائت و حفظ قرآن کریم، در مسابقات بین المللی داخلی و خارجی می پردازد که مجموعا 52 مورد می شود. چهارشنبه ها با عنوان (مردم سالاری دینی) به بازخوانی انتخابات برگزار شده در نظام اسلامی، مفاد قانون اساسی، قوانین انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی اختصاص دارد که مجموعا 52 مورد می باشد. پنجشنبه ها با عنوان (سنگرسازان بی سنگر) به کارنامۀ عملکرد مهندسی جهاد سازندگی در جنگ تحمیلی و عملیات-های دفاع مقدس می پردازد که مجموعا 52 مورد را شامل می شود. جمعه ها با عنوان (نهادسازی نظام اسلامی) به معرفی مراکز و سازمان هایی اختصاص دارد که پس از پیروزی انقلاب اسلامی متولد شده و بخشی از بار آن را به دوش کشیده اند که مجموعا 51 مورد را شامل می شود.

تبیین سفرهای استانی رهبری؛ شهر آشوب عنوان سفرهای استانی مقام معظم رهبری (مدظله) است که همراه با تصاویر استقبال عمومی و مطالب کوتاه معظم له در حق مردم مناطق مختلف، به ترتیب تاریخی روایت می کند که مجموعا 53 مرکز استان، شهر و روستا را شامل می شود. در ابتدای سررسید سند چشم انداز ایران در افق 1404 و در انتهای آن به ترتیب یک نگاه (معرفی تولیدات پایگاه اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب اسلامی) و وصیت نامة الهی ـ سیاسی امام خمینی (ره) آورده شده است، ضمن این که در ذیل هر صفحه، بخشی از طرح ها و پروژه های افتتاح شده در سه دهۀ گذشته درج شده است که مجموعا بیش از 1400 مورد می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما