loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مدیریت جهادی (مسعود پیرمرادیان)

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده مسعود پیرمرادیان

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 120

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کار جهادی برای خداست، و در پیشگاه خداوند نیز نیت و توجه به کار اهمیت دارد نه پُست و مقام و جایگاه های اعتباری دنیا.
کتاب مدیریت جهادی از «مقدمه، چرا مدیریت جهادی، یک گام بالاتر، مدیریت الهی و اسلامی یعنی مدیریتی جهادی، تعریف مدیریت جهادی، ویژگی های کار جهادی، ارکان مدیریت جهادی و وضع کنونی مدیریت کشور و فاصله آن تا مدیریت جهادی» جمع آوری شده است.
نویسنده در رابطه با مدیریت الهی و اسلامی یعنی مدیریتی جهادی، نوشته است: «در دنیای مادی گرای غرب، مدیریت برای کسب سود و قدرت به نفع طبقات مرفه است. در مکتب اسلام، مدیریت جهادی برای رشد توأمان معنوی و مادی مردم و آبادانی دنیا و آخرت آن هاست و تلاش گران و مدیران جهادی هدفی جز کسب رضایت الهی در پرتو خدمت به انسان ها و جامعه ندارند.»
از دیگر عناوین این کتاب «تفاوت های مدیریت جهادی و مدیریت غیر جهادی، ویژگی های مدیریت جهادی، ویژگی های مدیر جهادی، الگوهایی از مدیران جهادی و آسیب ها و تهدیدهای پیش روی مدیریت جهادی» است.

این اثر، از سری کتاب های جشنواره مسابقه کتابخوانی روشنا می باشد.

نگارنده در این کتاب ویژگی های مدیر جهادی را این گونه آورده است: «قبول مسؤولیت به عنوان تکلیفی الهی، پرهیزگاری و پرورش معنوی، هم تعهد و هم تخصص، آمادگی جسمی و روحی، هرچه رئیس تر مسئول تر، شجاعت، پیشگامی مدیر در کارها، بصیرت و خودآگاهی، توکل، دشمن شناسی، رویکرد بومی و داخلی، خودباوری آری خودشیفتگی خیر، عزت نفس آری خود بزرگ بینی و عجب و غرور خیر، پرهیز از خودرأیی، انس با مطالعه، آخرت گرایی واژه ای در برابر دنیاطلبی، قلیل المعونه و کثیرالقوةبودن و اخلاص در کار، از ویژگی های مدیر جهادی است.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما