loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نظام اشیا

انسان چه رابطه ای با اشیا دارد؟

ناشر ثالث

نویسنده ژان بودریار

مترجم پیروز ایزدی

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 226

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب «نظام اشیا» اثری است که «ژان بودریار» جامعه شناس، فیلسوف و نظریه پرداز پسامدرنیته و پساساختارگرایی فرانسوی در حوزه مصرف و فرهنگ نوشته است. نویسنده کتاب «جامعه شناسی مصرفی» در اثر دیگرش با عنوان «نظام اشیا» همچنان بحث فرهنگ مصرفی جامعه را بررسی و نمود پدیده های فرهنگی مانند مدگرایی ، مصرف کالاهای مصرفی ، مصرف کالاهای لوکس را در کلیت خود ارزیابی می کند.
«بودریار» در راستای روند فکری اش در این کتاب یک نگاه جامعه شناختی و سیاسی دارد. علاوه بر این باید گفت که نظریه های مطرح شده در کتاب های «جامعه شناسی مصرفی» و «نظام اشیا» یک نظریه جدید در حوزه مصرف و فرهنگ است. نویسنده در کتاب «نظام اشیا» تلاش می کند نظام جدید مصرف را در ارتباط با رمزها و نشانه ها تحلیل کند. در نظر او بت واره شدن زندگی در سایه نظام سرمایه داری به اشیا، ماهیتی نمادین می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

روزبه

در شناسنامه کتاب، اسم فرانسه یا انگلیسی کتاب ذکر نشده
همچنین سال نشر کتاب را 1929 یعنی سال تولد خود بودریا نوشته شده
با این تفاصیل به نظر میرسه که اصلا چنین کتابی وجود خارجی نداره و یا به صورت مجموعه مقالات پراکنده است که آن به هیچ وجه در کتاب مورد اشاره واقع نشده
از نشر ثالث انتظار میره که دقت بیشتری در مورد اصالت آثار داشته باشه

24 اردیبهشت 1395

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما