loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

صبر و استقامت دو پشتوانه انقلاب

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 22745 10003022
10,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

صبر، به جهت اهمیت آن و به دلیل تکرار آن (یعنی 103 بار) در قرآن کریم، به عنوان یکی از قوانین الهی مطرح شده است. در تعریف صبر آورده اند: صبر، همان مبارزه با تلخی های دوران حیات، گذشتن از ناگواری ها، عبور از موانع، پذیرش قوانین جاری و حاکم بر جامعه و طبیعت و سپس مقاومت در برابر ناملایمات و ناخوشی ها، صحیح اندیشیدن و انتخاب راه درست و برتر به جای کج اندیشیدن است. صبر، همان، پرورش قوای تعقل و تفکر و رمز بقا و چگونه زیستن، اخذ روحیه و جهت دادن به زندگی است. خلاصه آن که انسان، با صبر، برترین مدال سعادت را برای خودش کسب می کند، یعنی تعادل پیدا می کند، به کار و فعالیت می پردازد و زندگی را ادامه می دهد. در کتاب حاضر، با بهره مندی از داستان های قرآنی و روایی و با توجه به روی کرد اسلام به مقوله صبر، به بیان و بررسی این موضوع پرداخته می شود. در این بررسی موضوعاتی چون: انواع صبر؛ ثمره صبر؛ صورت های مختلف صبر؛ پذیرش صبر به عنوان پایه و اساس زندگی فرد و.... مورد کنکاش واقع شده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما