loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بنیادشناسی و زمینه شناسی عقلانیت: روش تحلیل «اندیشه های رجال دینی - سیاسی»

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 22754 10003022
50,000 45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر که رساله کارشناسی ارشد علوم سیاسی نویسنده می باشد، محصول تأملات و مطالعات روش شناسانه فراوانی است. این کتاب، پژوهشی در قلمرو روش شناسی تحلیل اندیشه دینی - سیاسی در دو محور تحلیل محتوا و زمینه شناسی می باشد. هدف اصلی مؤلف، ارائه روش شناسی نوینی برای تحلیل و بازشناسی اندیشه های دینی - سیاسی، همراه با نقد روش شناسی های رقیب است.
کتاب حاضر از هشت فصل با عناوین زیر تشکیل شده است: «از عینیت گرایی تا ذهنیت گرایی معرفت شناسانه»، «زبان؛ برسازنده یا وانمای اندیشه»، «منطق و اصول کلی شناخت و تحلیل معرفت و عقلانیت دینی - سیاسی»، «اصول کلی زمینه شناسی پیدایی و حیات اندیشه دینی - سیاسی»، «توصیف و نقد دو روش مدرن تحلیل محتوا»، «توصیف و نقد دو روش مدرن تحلیل محتوا زمینه شناسی اندیشه»، «تحلیل محتوا با روش بنیادشناسی عقلانیت» و «زمینه شناسی اندیشه در روش بنیادشناسی عقلانیت».
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما