loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

منطق و شناخت شناسی از نظر حضرت استاد مصباح به ضمیمه روش شناسی علوم

3 (2)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 22758 10003022
140,000 126,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب پیش روی بخشی از مباحث استاد فرزانه، حضرت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی «دامت برکاته» در منطق، معرفت شناسی و روش شناسی علوم است. هدف اصلی کتاب ارائه مجموعه مباحث منطقی، معرفت شناسی و روش شناسی علوم از نظر استاد برای تعمیق و تحقیق بیش تر در این حوزه های تخصصی است.

منطق در بخش تصورات یا تعریف نه تنها بیان می کند که تصورات یا بدیهی اند یا نظری، و تصورات نظری از راه تعریف بیان می شوند، بلکه اساسا بیان می کند که آیا تعریف ممکن است یا ممتنع و اگر ممکن است سهولت دارد یا صعوبت. اگر مفاهیم نظری با تعریف معلوم می شوند، آیا تنها راه معلوم شدن مفاهیم نظری از طریق محمول های ذاتی و عرضی یعنی جنس و فصل و خاصه می باشد؟ و آیا اساس این راه مورد قبول است یا خیر؟ و آیا راه دیگری برای تعریف وجود دارد یا خیر؛ و نیز منطق راه های وصول به مفاهیم بدیهی را ارائه می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما