loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تسخیر لانه جاسوسی (خاطرات یکی از دانشجویان مسلمان پیرو خط امام)

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده محمدهاشم پوریزدان پرست

سال نشر : 1390

تعداد صفحات : 256

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 22891 10003022
4,100 3,900 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اثر حاضر، یکی از موضوعات طرح تدوین تاریخ انقلاب اسلامی است و دربردارنده خاطرات «دکتر سیدمحمدهاشم پوریزدان پرست»، از دانشجویان پیرو خط امام، پیرامون وقایع تسخیر لانه جاسوسی آمریکا است.
نگارنده در این اثر، علل و زمینه های اقدام دانشجویان مسلمان مبارز در جهت تسخیر لانه جاسوسی را با توجه به اسناد و مدارک و نشریات و روزنامه ها و مجلات بررسی کرده است. مطالب اثر در سه فصل تنظیم شده که طی آن، زمینه ها و بسترهای وقوع حادثه، حوادث و روزهای قبل از تسخیر و وقایع رخداده در آبان ماه شرح و تحلیل شده است.
نگارنده پس از طرح کلیاتی درباره علت های تسخیر سفارتخانه، مواضع افراد و گروه های مختلف در این باره را تبیین کرده و سپس درباره آثار و پیامدهای داخلی و خارجی آن بحث کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

مالک

سلام باتوجه به سخنان امام خامنه ای این کتاب راچگونه راحت تهیه نماییم

13 آبان 1394

سلام. این کتاب به منظور دسترسی راحت مشتریان برای عرضه در سایت قرار داده شده است.

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما