loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رویکرد مدیریتی به رهبری امام خمینی (ره): مبانی، اصول، شیوه

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 22907 10003022
80,000 72,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

موضوع پژوهش حاضر، بررسی اصول رهبری امام خمینی(ره) و شناخت الگوی رهبری ایشان است. این تحقیق با هدف تبیین الگوی رهبری امام خمینی(ره) با رویکرد مدیریتی و ارائه مستندات اسلامی رهبری امام به رشته تحریر در آمده است. نگارنده، پس از بیان مفاهیم و تعاریف، ادبیات موضوع رهبری، تعریف رهبری، رهبری در اسلام و رهبری امام خمینی(ره) را بررسی می کند. سپس، نظریه های رهبری سنتی و مدرن را مورد توجه قرار می دهد. بحث پیرامون مبانی، اصول و شیوه های رهبری امام و مقایسه سبک رهبری ایشان با سبک های موجود در ادبیات رهبری از دیگر مطالب این اثر است. سیر منطقی مباحث، از ویژگی های شاخص پژوهش حاضر است. این اثر، جهت مطالعه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته «آشنایی با اندیشه های امام خمینی(ره)» و دیگر علاقه مندان به موضوع تدوین شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما