loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حماسه شهید اندرزگو (بر اساس اسناد و خاطرات)

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده مرکز اسناد انقلاب اسلامی

سال نشر : 1379

تعداد صفحات : 268

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

اندرزگو نام آشنایی برای همه مبارزان در رژیم شاهنشاهی است. این نام به همان اندازه که برای نیروهای مذهبی مبارز افتخارآمیز و امیدبرانگیز بود، برای نیروهای امنیتی رژیم شاه وحشت آور بود …. در این کتاب سعی شده است بر اساس اسناد شهربانی و خاطرات یاران و همرزمان، گوشه های از مبارزات آن شهید و نیروهای مذهبی و مؤمن به خط فکری و مبارزاتی امام خمینی (ره) بازگو گردد.
زندگانی و مبارزات شهید سید علی اندرزگو، (از مبارزان مذهبی دوره شاه) در کتاب حاضر ـ با این مشخصات ـ بازگو می شود1 :ـ سیری در زندگی و مبارزات شهید سیدعلی اندرزگو (روایتی براساس اسناد و خاطرات)، 2ـ تحلیلی از شخصیت شهید اندرزگو (ویژگی های شخصیتی، فعالیت های تدارکاتی و مبارزاتی و آرمان های شهید اندرزگو)، 3ـ خاطرات درباره شهید سیدعلی اندرزگو، 4ـ گزیده اسناد پرونده شهید سیدعلی اندرزگو در شهربانی کل کشور .در کتاب، گاه شمار زندگی و مبارزات، فهرست موضوعات پرونده شهربانی شهید اندرزگو، فهرست ماخذ، فهرست اعلام و اسناد و تصاویری از شهید اندرزگو و گروهی از همرزمانش ضمیمه شده است .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما