loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندگانی امام هادی علیه السلام

ترجمه حیاة الامام علی الهادی علیه السلام

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 22951 10003022
80,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر پیرامون شخصیت دهمین پیشوای دین، امام هادی علیه السلام می باشد که مولف محترم برخی از ابعاد گسترده زندگانی نورانی آن حضرت را مورد بحث قرار داده است و این دفتر (دفتر انتشارات اسلامی) پس از ترجمه، ادیت و مقابله آن را چاپ و در اختیار علاقه مندان قرار داده است. در مقدمه کتاب چنین آمده است:

در این کتاب به زندگی اصحاب امام هادی علیه السلام و راویان و حاملان علم ایشان خواهیم پرداخت و تا آنجا که می دانیم در این زمینه کس دیگری چنین نکرده و تنها ماییم که در بررسی زندگانی ائمه اطهار به زندگی یارانشان نیز توجه کرده ایم. زیرا آن را مکمل بحث از هر شخصیت می دانیم و با شناخت یاران و اصحاب اوست که می توان عمق نفوذ اندیشه و تلاشهای فکری او را دانست لیکن بررسی های تازه، این مهم را به دست فراموشی سپرده و کمترین توجهی بدان نشان نمی دهد و حال آنکه از این طریق می توان اطلاعات مهمی درباره شخصیت مورد نظر که در کتب ثبت نشده به دست آورد و پیوند مردم با او و رابطه او را با آنان دانست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما