loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محمد (ص) اسوه حسنه (بهترین الگوی زندگی)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 23066 10003022
12,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در رأس پیشوایان دینی ما پیامبر (ص) است که خود، اسوه ی همه ی نیکی ها و ارزش های والای دینی است و امامان معصوم (ع) زندگی او را سرلوحه ی زندگی خویش قرار داده اند. آن حضرت در روز هفدهم ربیع الاول سال 570 میلادی به دنیا آمد. پدرش عبدالله و مادرش آمنه نام داشت. از جمله حوادثی که به هنگام تولد آن حضرت رخ داد عبارت اند از: فراگرفتن نور سراسر مکه را، به رو افتادن بت های مکه، لال شدن همه ی پادشاهان، خشک شدن دریاچه ی ساوه، لرزیدن ایوان کسری، خاموش شدن آتشکده ی فارس و باطل شدن علم کاهنان و سحر جادوگران. کتاب حاضر در چهار بخش به زندگی پیامبر (ص) اختصاص یافته که بدین قرار است: اوضاع شهر مکه قبل از تولد پیامبر (ص)؛ دوران کودکی آن حضرت؛ نوجوانی و بهار زندگی؛ ازدواج تا بعثت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما