loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آیین عروج: گزیده ای از برنامه های عبادی روزهای هفته، شب و روز جمعه و ماه های قمری بر اساس کتاب شریف مفاتیح الجنان

دفاتر ملکوتی - دفتر هفتم

1 (1)

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده حسن قدوسی زاده

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 151

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 23119 10003022
25,000 22,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، منتخبی از برنامه های عبادی مربوط به روزهای مختلف هفته به ویژه اعمال و عبادات شب و روز جمعه بر اساس مفاد کتاب "مفاتیح الجنان" تألیف شیخ عباس قمی است. در ابتدای این اثر به بیان کلیاتی در مورد دعاها و اذکار مختلف و آثار معنوی آن ها در زندگی دنیوی و اخروی انسان ها پرداخته شده و پس از آن برخی از اذکار و ادعیه مربوط به روزهای هفته و تعقیبات نماز و سایر اوقات شبانه روز بیان شده است. نویسنده نخست گزیده ای از برنامه های عبادی طول شب و روز مانند: اعمال و ادعیه مربوط به سحر، اعمال عبادی مربوط به نیمه های شب، بین الطلوعین، ادعیه و اذکار بعد از هر نماز در طول روز و شب و نیز ادعیه قبل و بعد از خواب را معرفی نموده است. آنگاه ادعیه و اذکار مربوط به روزهای مختلف هفته را با رویکردی روایی روایی بیان کرده و تناسب و اختصاص هر روز به یکی از امامان و معصومین(ع) را توضیح داده است. بیان اعمال و عبادات روز و شب جمعه و ماه های قمری به ویژه ماه مبارک رمضان، از دیگر مندرجات این نوشتار است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

حبیب سهرابی

از نظر دسته بندی دعاها و اعمال خوبه ولی متأسفانه هیچ‌کدام از دعاها ترجمه نداره و همچنین خط عربی و علامتگذاری ها هم چندان جالب و کار راه بنداز نیستش.

22 خرداد 1401

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما