loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

صحیفه کامله سجادیه

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 23164 10003022
66,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

صحیفه کامله سجادیه که به زبور آل محمد علیهم السلام معروف است مشتمل بر 54 دعاست که امام زین العابدین عیه السلام، املاء و امام باقر علیه السلام در حالیکه امام صادق علیه السلام هم حضور داشتند، کتابت فرمودند.
این کتاب مشتمل بر هفتاد و پنج دعا بوده که ده دعای آن توسط متوکل از بین رفته است و با توجه به اینکه اکنون 54 دعا موجود است ظاهرا یازده دعای دیگر بعد از متوکل از دست رفته است.
دلیل اینکه از صحیفه به نام صحیفه کامله یاد می شود وجود صحیفه ایست ناقصه که راوی آن زید بن علی بن الحسین علیه السلام است.
ادعیه امام سجاد منحصر به صحیفه موجود نمی باشد بلکه توسط علمای بزرگ در ادوار گوناگون دعاهای دیگری از امام سجاد علیه السلام جمع آوری شده است که بر آنها هم نام صحیفه نهاده شده است. مانند صحیفه ثانیه توسط شیخ حر عاملی ، صحیفه رابعه از میرزا عبد الله اصفهانی افندی، رابعه از محدث نوری، خامسه از سید محسن امین عاملی و سادسه از شیخ محمد صالح مازندرانی.
شرح های مختلفی بر صحیفه نوشته شده است که ارزشمند ترین آن ریاض السالکین نوشته سید علی خان مدنی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

رضا بیات

ترجمه علامه شعرانی جاپ و نشر بین الملل چاپ خوبی داره/ تو چرخه شما چرا نیست

27 آبان 1394

صحیفه سجادیه با ترجمه علامه ابوالحسن شعرانی هم در سایت برای فروش وجود دارد. کد کتاب 17699 می باشد.

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما