loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

الفبای کار و کارمندی در ضرب المثل

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

کتاب حاضر با عنوان «الفبای کار و کارمندی در ضرب المثل »، از سری مجموعه «بوسه بردست» است که شامل حدود نهصد مَثل می باشد. در این کتاب مراد از کار، عام است و شامل کارمندی، مهندسی، بنّایی، نقاشی، کشاورزی، پزشکی و...است. واژه ها و مَثل های مشکل در پاورقی توضیح داده شده و برخی از مَثل ها بر اساس آموزه های دین (عقاید، احکام، اخلاق)، روان شناسی کار و روابط انسانی و... تشریح و تنظیم شده است و مثل هایی که جزء خرافات و یا غیرعلمی بوده نقد قرار شده است.
ممکن است سؤال شود که چرا برخی مثل های این کتاب در کار و کارمندی صراحت ندارند؟! در پاسخ باید گفت ضرب المثل های این کتاب دو گونه اند:
الف- صریح: مَثل هایی که که صراحت در کار و کارمندی دارند؛ اغلب مثل های کتاب این گونه اند.
ب- غیرصریح: مثل هایی که صراحت در کار و کارمندی ندارند، ولی بیشتر از سایر مثل ها به فضای کاری و کارمندی مرتبط است، مانند «جوش نزن شیرت می خشکه.» چون در استرس های کار و روابط افراد با هم، تزاحم و تضاد آراء، اختلاف سلیقه ها و اصطکاک نظرات، سبب خشم، حرص خوردن و... می شود.

این کتاب قابلیت استفاده برای مسابقات کتابخانی در اداره ها، سازمان ها، مدارس و غیره را دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما