loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قیامت و قرآن: تفسیر سوره شریفه طور

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 23268 10003022
50,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بیشتر گرفتاری های فردی و اجتماعی، از بی دینی و ضعف اعتقاد به روز جزا سرچشمه می گیرد. چون از خدا بی خبریم، دل هایمان مرکز شیاطین می شود و روزگارمان به سرگرمی های دنیا می گذرد. از این رو، بیماری های کشنده ای که نتیجه روی آوردن به دنیا و روی گردانی از آخرت است، در ما پیدا می شود. چاره این دردها، ایمان به خدا و روز جزاست. کتاب «قیامت و قرآن»، درباره تفسیر سوره طور است که بیشتر مطالب آن، درباره معاد و ثواب ها و عقاب ها و نعمت ها و نقمت هاست و بیان لطیف آن شهید والامقام، بر دل های پاک می نشیند و تأثیری زیبا می گذارد. بخش دیگری از این کتاب، درباره دعاست. به عقیده شهید دستغیب، دعا، سبب ارتقای درجه است و شرطش، دل بریدن از غیر خداست. باید به خدا گمان نیک داشت و در دعا، جدی بود. همچنین در این کتاب، از صبر و اقسام آن می گوید و از سحرخیزی و آثار نیک آن و برکات نماز شب در دنیا و آخرت.

در عالم برزخ چیزی که به درد انسان می خورد، عمل صالح است که قرین انسان است و او را نگاه می دارد، و اگر عمل بد باشد به دادش نمی رسد و او را رها می نماید. حضرت امیر (ع) می فرماید: کسی که می خواهد بمیرد، به مال خود رو می کند و می گوید: من برای جمع آوری تو زحمت فراوان و رنج بسیار کشیدم، مالش در جواب گوید بیش از یک کفن از من بهره نداری، به فرزندانش رو می نماید آنها هم در جواب گویند تا سر قبر همراه تو هستیم، رو به عملش می نماید می گوید من همیشه با تو هستم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما