loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چهارده خورشید، یک آفتاب: مادر آفتاب

روایت داستانی زندگی حضرت فاطمه (سلام الله علیها)

ناشر شهید کاظمی

نویسنده مهر السادات معرک نژاد

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 108

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 2328 10003022
18,000 16,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب مادر آفتاب روایتی داستانی از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) است که توسط مهرالسادات معرک نیاد نوشته شده است. کتاب مادر آفتاب از مجموعه کتاب های چهارده خورشید، یک آفتاب است و در انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

زندگی حضرت زهرا(س) این بانوی باعظمت اسلام که شهادت مظلومانه او سرآغاز دیگر مصائب تاریخ شیعه بوده و هست و تا همیشه‌ی تاریخ در خاطره همگان باقی خواهد ماند، زوایای پیدا و پنهان دیگری دارد که پرداختن به آن‌ها و به تصویر کشیدن‌شان در بیش از هزاران کتاب بگنجد؛
اما به آن کمتر پرداخته شده است. زندگی نورانی و پر برکتی که می‌تواند داستان و رمان‌های زیادی از آن الگو بگیرد و به رشته تحریر درآید. کتاب مادر آفتاب روایتی مستند که با قلمی نو و شیوا اما داستان گونه که از یکصد داستانک تشکیل شده و از ولادت تا شهادت را به تصویر می‌کشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما