loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گفتارهای ویژه در عقاید شیعه 2: دردانه خلقت رفتار امت

ناشر علامه بهبهانی

نویسنده سید محمد یثربی

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 116

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

استاد معظم جلسات سخنرانی اعتقادی منظمی را در کاشان برای جمع کثیری از طلاب، فرهیختگان و سایر اقشار مردم برگزار می نمایند. اولین اثر مکتوب این سلسله جلسات با عنوان «سیری در آیات ولایت و امامت» می باشد که تاکنون سه جلد آن به چاپ رسیده است. ایشان در طول این سلسله نشست ها در مناسبت های خاص مثل ایام ولادت و شهادت ائمه اطهار علیهم السلام، آن جلسه را به بحثی مرتبط با آن مناسبت اختصاص می دادند. مجموعه مباحث مناسبتی در قالب «گفتارهای ویژه در عقاید شیعه» به علاقمندان تقدیم خواهد شد.

کتاب حاضر با محوریت مقام و منزلت حضرت صدیقه طاهره علیهاالسلام به بحث و بررسی وقایع تلخ بعد از وفات رسول الله پرداخته و بخشی از تاریخ توسط استاد معظم واکاوی می گردد.

در این مجموعه سعی شده است، مهمترین مسائل اعتقادی و نیز برجسته ترین اتفاقات رخ داده در دوره تاریخی مورد بحث به طور خلاصه و با بیانی شیوا و استدلالی در اختیار خواننده قرار گیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما