loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شرح رشحات البحار

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 23512 10003022
230,000 207,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب شرح رشحات البحار، شرحی است که فرزند علامه میرزا محمد علی شاه آبادی بر رشحات البحار اثر گرانقدر پدر خویش نوشته است. آیت الله نور الله شاه آبادی در این کتاب 567 صفحه ای سعی کرده علاوه بر ترجمه کتاب رشحات البحار که اصل آن به زبان عربی نگاشته شده است با شرح کامل اصطلاحات و توضیح معانی آن خواننده را به گونه ای با این اثر آشنا سازد که به سادگی بتواند از آن استفاده کند.کتاب شرح رشحات البحار در انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به چاپ رسیده است.

قرآن و عترت بخش اول این کتاب است که با مقدمه ای درباره علم الهی آغاز شده است و به موضوعاتی نظیر حقیقت علم، علم خدا عین ذات او است، قرآن علمی، قرآن عینی و مصادیق آن، عترت همان ائمه دوازده گانه است و رابطه میان امام زمان و بقا عالم می پردازد. نویسنده در بخش دوم کتاب ایمان و رجعت را مطرح می کند و بخش سوم کتاب که انسان و فطرت نام دارد با واژه های کلیدی مانند وجه حس، وجه خفی، وجه قلب و کمال دینی سعی می کند این مفهوم را به ذهن مخاطب جاری سازد.

شرح رشحات البحار از جمله کتاب هایی است که در آستانه کنگره بزرگداشت آیت الله شاه آبادی تهیه شده است و در حال حاضر در ادامه انتشار رشحات البحار (متن رشحات همراه با ترجمه)، شذرات المعارف با توضیح و تقریر آیت الله نورالله شاه آبادی، رشحات المعارف (دروس معرفتی آیت الله میرزا محمدعلی شاه آبادی) با شرح آیت الله فاضل گلپایگانی، فطرت عشق؛ شرح شذره ششم از شذرات المعارف به قلم آیت الله فاضل گلپایگانی، حدیث عشق و فطرت (مجموعه مقالات)، آراء عرفانی آیت الله شاه آبادی در آثار امام خمینی(ره) و فیلسوف فطرت (نگاهی به احوال و افکار حکیم عارف آیت الله العظمی میرزا محمد علی شاه آبادی) به زیور طبع آراسته شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

طاها

بسیار مشتاقم این کتاب رو بخونم

19 فروردین 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما