loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فلش کارت تلاوت آرامش 2: نگاهی نو به موضوع خانواده قرآنی

ارائه و بررسی 36 حوزه آسیب پذیر خانواده

ناشر تلاوت آرامش

گردآورنده کتاب نعیمه اسلاملو | محمدحسن زمان وزیری

تعداد صفحات : 80

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 23531 10003022
30,000 27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

شرح مختصر:

ارائه 36 حوزه آسیب پذیر در خانواده به همراه ارائه راهکارهای قرآنی
پرداختن ویژه به آیات قرآن کریم در موضوع خانواده
امکان مقایسه بین فرهنگ غلط و فرهنگ قرآنی در موضوعات مختلف خانواده
پرداختن به نقد فمنیسم و نگاه غرب به خانواده متناسب با مباحث ارائه شده
شامل موضوعات: ازدواج، همسرداری، تربیت فرزند، زن در خانه یا جامعه؟
شامل 42 کارت دورو، مصور و با طراحی جذاب
توضیحات بیشتر :

5 غرفه با موضوعات ازدواج، همسرداری، تربیت فرزند، زن در جامعه، عفاف و حجاب

غرفه 1) ازدواج
11 حوزه آسیب پذیر ازدواج که در این غرفه به آنها اشاره شده است عبارتند از: آزادی های فردی، مسائل مالی، نقش پدر و مادرها، واسطه گری برای ازدواج، روابط دختر و پسر، خواستگاری، معیارهای انتخاب همسر، مهریه، جهیزیه، مراسم عروسی و شادی در مراسم عروسی.

غرفه 2) همسرداری
12 حوزه آسیب پذیر همسرداری که در این غرفه طرح گردیده عبارتند از: محبت در روابط همسران، شناخت همسر و تأمین نیازهای او، مهارت های زن و شوهر در برابر اختلافات، صله رحم، سختی ها و مشکلات زندگی، خودمحوری در روابط زن و شوهر، خانه محل بروز زیبایی ها و جذابیت ها برای همسر، رعایت عفاف و حجاب در خارج از خانه، رازداری در خانواده، نقش زن و شوهر در هدایت معنوی یکدیگر، مدیریت اقتصادی و نقش قناعت در خانواده، هدف زندگی.

غرفه 3) تربیت فرزند
در موضوع تربیت فرزند نیز 10 حوزه آسیب پذیر بررسی شده است که عبارتند از : انگیزه فرزندآوری، دوران بارداری، مهدکودک ، رفتار با خردسال، صداقت و دوستی با کودک، کودک و تربیت اسلامی، الگوسازی برای کودک، نوجوان و رفتار با آنها، تربیت و شخصیت فردای نوجوان، احسان به پدر و مادر.

غرفه 4) زن در خانه یا جامعه؟
به موضوع مهم حضور زن در خانه یا جامعه و آسیب های آن نیز پرداخته شده است در قالب 3 موضوعِ حذف کامل حضور اجتماعی زن؛ نگاهی نا متعادل، زن در جامعه؛ خانواده داری تعطیل؟! ، زن؛ جامعه؛ اشتغال.

غرفه 5) عفاف و حجاب
سیمای عفاف در قرآن کریم و احادیث و روایات نیز در قالب 10 حوزه بررسی شده است که عبارتند از: سیمای کامل عفاف در قرآن کریم و تفسیر و توضیح برخی از آیات در این زمینه و نیز سیمای عفاف ددر احادیث و روایات و نیز فتاوای مراجع عظام تقلید درد موضوعات تبرج، حد حجاب، حیا، بوی خوش و ...است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما