loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیراستگی پیامبران در قرآن

1 (1)

ناشر کتاب رواق اندیشه

نویسنده سید کمال حیدری

مترجم حسین مرکزی مقدم

سال نشر : 1393

تعداد صفحات : 247

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب «پیراستگی پیامبران در قرآن» ترجمه ی کتاب «عصمة الأنبیاء فی القرآن» از سلسله آثار حضرت آیت الله العظمی سید کمال حیدری (دام ظله) می باشد.

در مقدمه این کتاب چنین می خوانیم: «شالوده ی وجودی پیامبران بر حقیقتی به نام «عصمت» استوار می باشد، واقعیتی که اینان را از هر آلودگی و کاستی پیراسته و فرمانبردار بی چون و چرای خواست خداوندی قرار داده است؛ خواستی که از دانش و حکمت الاهی جوشیده و در قلب نمونه های انسانیت جریان می یابد. اما این واقعیت مانند دیگر معارف دینی به گرداب کج اندیشی و شبهه گرفتار شد و این تحریف ها و شبهات آن چنان در معارف دینی گسترش پیدا کرد که معتبرترین منابع برخی از گروه ها را نیز دربرگرفت؛ اندیشه ای که در آن پیامبر الاهی نمازش قضا می شود، از او اشتباه و فراموشی سر می زند و…

کتاب پیش رو که حاصل گوهر بیان «آیت الله سید کمال حیدری» است، با نگاهی قرآن محور، به کاوش پرسش هایی که در ذهن افراد پیرامون «عصمت پیامبران» وجود دارد پرداخته و از راه هایی گوناگون به استواری این اندیشه اقدام نموده و دیگر اندیشه ها را به چالش کشیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما