loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

معنویت در سبد مصرف

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 23749 10003022
90,000 81,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نویسنده در کتاب پژوهشی حاضر، با استفاده از روش جامعه شناختی درصدد اثبات این فرضیه برآمده است که در دوران معاصر پارادایم جدیدی با عنوان «پارادایم دین داری ابرعرفی» و یا به عبارتی تشدید «سکولاریته» در زمان کنونی برای دین داری رقم خورده است. بر این اساس نویسنده در صدد است علت رشد و توسعه حیرت انگیز جنبش های معنوی نوپدید در دهه های آخر قرن بیستم را تبیین کند. در این راستا ضمن معرفی دو پارادایم دین داری بیش از حاکمیت فرهنگ مصرفی یعنی پارادایم تعالی گرا و پارادایم عرفی و مقایسة آن ها، نظرات پسامدرنیستی اندیشمندانی چون: «نیل بل»، «پاکولسکی ولش» ارائه و پس از آن تحول های مفهومی مؤلفه های درون دینی یعنی: «خدا» و «نجات» در دوره ی «پساسنّت» بررسی گردیده است. در پایان وضعیت عرفان در پارادایم های معرفی شده، تحلیل و به وضعیت ایران نیز در ارتباط با موضوع، اشاره گردیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما