loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قصه فرماندهان 25: عطر شب بوها - بر اساس زندگی شهید حاج محمود شهبازی

ناشر سوره مهر

نویسنده حمید حسام

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 64

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 23772 10003022
15,000 14,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، از مجموعه «قصه فرماندهان» با موضوع جنگ ایران و عراق (1359ـ1367)، دربردارنده سرگذشتنامه شهید «محمود شهبازی»، (1337ـ1361) است. محمود شهبازی در یک خانواده مذهبی متولد شد و در دوران نوجوانی مدرسه نهج البلاغه را شناخت. با ورود به دانشگاه علم و صنعت تهران و تحصیل در رشته مهندسی صنایع، در سال 1355، باب جدیدی از فعالیت های سیاسی و مبارزاتی در زندگی او گشوده شد. او از سال 1356 تا پیروزی انقلاب، محور سازماندهی دانشجویان مبارز علیه حکومت شاه شد و با پیروزی انقلاب در سنت مسئول حلقه امنیتی بهشت زهرا، حلقه دانشجویان دانشگاه تهران را مدیریت کرد. در فتح لانه جاسوسی نقش فعالی داشت و با شروع جنگ تحمیلی فرمانده سپاه منطقه غرب و سپاه استان شد و به کمک دوست خود ابراهیم همت، تیپ 27 محمد رسول الله را تاسیس کرد و بارها مسئولیت های مختلف را در جنگ بر عهده گرفت و به عنوان فرمانده ای ناشناس در سال 1361 به شهادت رسید. کتاب با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا تهیه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما